isola-logo-ny
Tittel-hero
Tittel-hero

Isola kjører i gang digital kampanje på Isola Tyvek® Fra 20. september og i fire uker fremover vil vi ha fokus på denne kampanjen i våre egne og betalte kanaler. Her finner du materiell du kan bruke i butikken, i sosiale medier og på eget intranett.

Forskjellen ligger i teknologien

Det er en rekke tunge argumenter for å velge Isola Tyvek®. Oppsummert er det den unike teknologien som gjør Tyvek® til førstevalget på norske byggeplasser. I kampanjen avslører årsaken til de suverent gode egenskapene, som at Isola Tyvek® vindsperre med glans består regntetthetstester utført med hele 600 Pascal trykk.

I denne kampanjen kan du også lese om Gunvald Johansen Bygg AS i Bodø, som er den største lokaleide entreprenøren i Nordland. I artikkelen forteller prosjektleder Marius Sjaastad hvorfor de sverger til Tyvek-produktene i sine prosjekter.

Vi møter også anleggsleder Bjørnar Sæterhaug i Eco Nordland AS. De jobber med prosjekter i det han kaller "Tyvek-land". I Bodø blåser det nemlig 359 dager i året!

3D

Kanalvalg og målgruppe

Gjennom Schibsted-samarbeidet får vi tilgang til målgrupper med unik adferd, bruksmønster og interesser. Vi har i denne kampanjen valgt et segment som retter seg mot brukere i disse kategoriene: Stilling håndverker, stilling bygg og anlegg, personer som er interessert i eller planlegger kjøp av nytte-/varebil og brukere som planlegger eller er i gang med å pusse opp sin bolig.

EKSEMPLER PÅ DATAPUNKTER:

  • Mittanbud - Håndverkere/Firmaer som tar oppdrag
  • FINN Jobb - Håndverker, Bygg og anlegg bransje
  • FINN bil / næring - Nyttekjøretøy, maskiner, utstyr
  • FINN Næringsvirksomhet - Verksted, bygg og anlegg
  • FINN Næring - Bygg og Anlegg
  • Prisjakt Verktøy - f.eks. Sager og Malingssprøyter
  • FINN Torget Hage, oppussing, hus,

Segment: 2.265.000 unike brukere/uke på alle plattformer

målgruppe-bilde

Kampanjeside

Innganger (artikler) fra nettaviser i Schibsted-systemet, Facebook, LinkedIn, nyhetsbrev og egne blogg-innlegg leder til en kampanjeside på isola.no/. Her presenterer vi både de tunge argumentene og de ulike vindsperreproduktene.

Landingssiden

Reklamefilm

Filmen kan lastes ned i sin helhet og fritt brukes i egne kanaler.
Har du behov for å legge ved en passende tekst, kan du klippe ut den litt lenger nede på siden her.

Det er laget 4 ulike varianter som kan fungere på ulike flater. 60 sekunder (hovedfilm) + 3 korte 15 sekunder filmer.
De korte filmene fungerer optimalt for instream-annonsering på bla. Facebook.

Native Ads - Blogg-artikler

Gjennom sammarbeidet med Schibsted vil artiklene om Gunvald Johansen Bygg og Eco Nordland AS bli distribuert via alle nettavisene til Schibsted. Målgruppen kan du lese om lenger opp.

Lenger ned på siden vil du finne egne innganger (bilde, tekst og link) som du kan bruke i egne kanaler som linker til disse artiklene.

Annonse

Annonse i fagpresse.

Annonse

Folder

Kampanjemateriell til bruk i fysiske møter med byggeplass og handelen.

Folder

DM - byggeplass og butikk

Når du får besøk av noen fra oss i Isola, vil han/hun ha med en liten folder som inneholder en fysisk vindsperre og tape. Under vindsperre-tapen ligger det en "mynt" som du skal rive frem. Da får du samtidig testet de unike egenskapene til vindsperre og tape. Når mynten er frigjort, vil du raskt finne ut om du vinner en liten premie eller ikke. Lykke til 🙂

DM

Deling i sosiale medier

Her kan du laste ned bilde, klippe ut teksten med ferdig lenke og lime rett inn i din egen facebook og instagram.

Inngang med link til artikkel om Gunvald Johansen Bygg AS i Bodø:

Det er ikke tilfeldig at disse her sverger til Isola Tyvek®
- Vi tetter byggene vår med Tyvek, sier Marius Sjaastad, prosjektleder i Gunvald Johansen Bygg AS i Bodø, som nå har Sjøsidens første byggetrinn under oppføring. Les hele saken her: https://bit.ly/2XuA9rR


Inngang med link til artikkel om Eco Nordland:

– Hvis ikke vindsperren tar vær og vind her nordpå, da har du tapt!
Bodø er ikke en vindstille plass. Det vil si, bortsett fra sånn cirka 5-6 dager i året. Da gjelder det å bygge så det holder. Her kan du lese om hvorfor anleggsleder Bjørnar Sæterhaug i Eco Nordland mener Tyvek er en joker: https://bit.ly/3lpjgXn


Tekst tilhørende teknolgi/3D-bilde:

Nysgjerrig på hvordan Isola Tyvek fungerer? Isola Tyvek®-membranen er spunnet i ett homogent sjikt. Det gir en membran som er 4-5 ganger tykkere enn hva som er vanlig – med full teknologisk funksjon tvers gjennom hele vindsperreduken. Se teknologien med egne øyne her https://bit.ly/2Xtb9kz


Tekst tilhørende bilde hvor håndverker ruller ut:

Description: Nysgjerrig på hvordan Isola Tyvek fungerer? Selv i slagregn opp til 600 Pa kan en ferdig montert Tyvek® vindsperre stå ubeskyttet, uten kledning, i inntil 6 måneder. Det er den unike Tyvek-tekonologien som gjør dette mulig. Se teknologien med egne øyne her https://bit.ly/2Xtb9kz


Ads-FB

Instagram

Bruk gjerne #isolatyvek når du tagger bilder av Isola Tyvek® vindsperre.

Insta-2

Trailer

På nystafferte trailere på vei til den norske byggevarehandelen, slår vi fast: Forskjellen ligger i teknologien!

trailer-dekor-forslag-1

Spørsmål vedrørende kampanjen

christine_oevrum_halvorsen

Webredaktør
Christine Øvrum Halvorsen
+47 476 87 639
c.halvorsen@isola.no

hand_olav_boemark

Marketingsjef
Hans Olav Bømark
+47 913 76 109
ho.boemark@isola.no

jan_petter_knutsen

Kommunikasjons- og reklamesjef
Jan Petter Knutsen
+47 915 89 896
p.knutsen@isola.no

lena_skaardal

Salgs- og markedskoordinator
Lena Charlotte Skårdal
+47 952 23 952
lc.skardal@isola.no

Nok en kampanje fra R8 Edge

R8-logo-RGB_white

Nok en kampanje fra R8 Edge

R8-logo-RGB_white